مجموعه اینترچنج ۲ ویرایش پنجم

فروشنده
تاریخ انتشار
۱۷ بهمن ۱۳۹۹
تعداد بازدیدها
72606 بازدید

شرکت در آزمون تعیین سطح رایگان

درخواست مشاوره آموزشی رایگان

آموزش مجازی مجموعه آموزشی اینترچنج

 


دانلود مجموعه اینترچنج ۲ ویرایش پنجم

Interchange 2 fifth edition

این محتوا تنها برای کاربران دارای اشتراک مدرسین قابل مشاهده است.

معرفی سیستم آموزشی:

در هر جایگاهی که باشید و به هر حرفه ای که مشغول باشید، گاهی دوست دارید پا را از مرزهای همیشگی تان فراتر بگذارید. یک جهش، پیشرفت و موفقیت چشمگیر. اما این سنت شکنی مقدماتی لازم دارد و آن چیزی نیست جز یادگیری زبان انگلیسی. اگر به نقطه ای رسیده اید که فکر می­کنید دیگر زبان مادری برای رسیدن به اهداف و رویاهایی که در سر دارید، کافی نیست، نگران نباشید. در این دوره با مجموعه کامل کتاب های اینترچنج، منطبق بر استانداردهای روز جهان آشنا خواهید شد

پروفسور جک سی ریچاردز؛  خالق و مولف مجموعه کتاب­های اینترچنج

شاید اگر روزی پرفسور جک سی ریچاردز تصمیم نمی گرفت دست به تالیف کتاب های اینترچنج بزند، یادگیری زبان در کل جهان انقدر ساده نمی­شد. در حال حاضر بیش از ۵۰ میلیون نفر در سراسر دنیا در حال یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از کتاب­های اینترچنج هستند. او دارای مدرک دکترا در رشته زبان شناسی کاربردی از دانشگاه فرانسوی زبان لاوان،  مدرس و مشاور برجسته در زمینه آموزش زبان است.همچنین به پاس تلاش های بی وقفه این استاد برجسته در سال ۲۰۱۱ مدرک دکترای افتخاری ادبیات از دانشگاه ویکتوریا به وی اعطا شد. پروفسور جک سی ریچاردز مولف بیش از ۱۵۰ مقاله و کتاب در زمینه آموزش زبان است که به زبان های مختلف مثل چینی، فرانسوی، کره ای و غیره ترجمه شده است. لازم به ذکر است به منظور تطبیق و به روز رسانی کتاب های اینترچنج با نیازهای روز و فرهنگ زبان آموزان، این کتاب ها از زمان انتشار اولین نسخه  ۵ بار مورد ویرایش و اصلاح قرار گرفته است. قطعا شگفت زده می شوید اگر بگوییم نسخه پنجم مجموعه Interchange این مجموعه از نظرات ۱۵۰۰ معلم زبان در سراسر دنیا در گروه های تحقیق و نقد و بررسی استفاده شده است.

اهداف آموزش

  • تقویت گرامر زبان انگلیسی
  • تقویت واژگان زبان انگلیسی
  • تقویت کاربرد گرامر و واژگان
  • آشنایی با اصول اصلی نگارش
  • ارتقا مهارت شنیداری Listening
  • ارتقا مهارت گفتاری Speaking
  • ارتقا مهارت درک مطلب Reading
  • تسلط به نکات اجتماعی و فرهنگی

مجموعه Interchange مناسب برای تمام سطوح، از مبتدی تا پیشرفته

فرقی نمی کند در چه سطحی باشید مجموعه اینترچنج برای تمام زبان آموزان از مبتدی تا پیشرفته یک انتخاب برتر است. این مجموعه در ۴ سطح از  مقدماتی و مبتدی تا متوسطه و پیشرفته تالیف شده است.شعار این مجموعه تجربه یک یادگیری بهتر است. اما خوشبختانه در حد شعار نمانده و مجموعه کتاب های اینترچنج با محتوای غنی و متدلوژی آزموده شده همواره بهترین نتایج را برای زبان آموزان به ارمغان خواهد داشت. بی دلیل نیست که این مجموعه در اکثر موسسات آموزش زبان انگلیسی در ایران نیز تدریس می شود.

سطوح کتاب :

مجموعه Interchange دارای چهار سطح می باشد که سطح اول سطح Intro است و برای زبان آموزانی مناسب است که سطح زبان آنها مبتدی است. سه سطح دیگر Interchange شامل سه سطح اصلی ۱ تا ۳ (Interchange 1, 2, 3) می باشد. هر سطح از اینترچنج شامل ۱۶ بخش (۱۶ Unit) می شود که هر بخش به بخش های زبانی متنوعی از جمله مهارت شنیداری، مهارت گفتاری، مهارت درک مطلب (Reading)، مهارت نوشتاری، تلفظ، گرامر… می پردازد.

برنامه دوره :

  • این مجموعه سطوح A1 و A2 و B1 را بصورت کامل پوشش می دهند.
  • جهت بررسی سطح دانش زبانی خود از طریق لیک آزمون تعیین سطح سطح واقعی خود را ارزیابی نمایید.
  • نمرات آزمون تعیین سطح به این ترتیب هستند.

بین ۰ – ۲۰ سطح Elementary –  بین ۲۱ – ۳۰ سطح Pre-Intermediate بین ۳۱ – ۵۰ سطح Intermediate

در صورتی که در سطح Elementary هستید کتاب Intro  را مطالعه نمایید. در صورتی که در سطح Pre-Intermediate هستید پیشنهاد می شود کتاب ۱ را مطالعه نمایید و در صورتی که در سطح  Intermediate بهتر است کتاب  ۲ را مطالعه نمایید. و بعد از گذراندن کتاب ۲ مطالعه کتاب ۳ را آغاز نمایید. شما در صورتی که با برنامه مطالعاتی ما هماهنگ باشید بعد از گذراندن یک کتاب انگلیسی واقعی را فرا خواهید گرفت.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.